- [미디어 데이터 클리핑] 2022년 4월 미디어 데이터 클리핑 - 데이팅 앱
- [메조미디어] 2024 업종 분석 리포트 04. 건강기능식품
- 소셜플랫폼의 사회적 영향력 분석 및 발전방향 연구
- 2022 상반기 디지털 미디어 트렌드 리포트
- 2024 메조미디어 트렌드 리포트
- 2024년 9월 매체력 평가 리포트
- [나스미디어] 2024년 9월 MEDIA & MARKET ISSUE
- [2023년 6월] 2023 상반기 Media Trend Report
- [메조미디어]2024년 소비 트렌드 리포트 01. 초저가 소비
- 2024년 9월 미디어 이슈 리포트
목차
1. INTRODUCTION
2. SOME CONTEXT
SIX BRANDING PRIORITIES
1. Fully and accurately factor the consumer into the branding equation
2. Go beyond product performance and rational benefits
3. Make the whole of the marketing program greater than the sum of the parts
4. Understand where you can take a brand (and how)
5. do the right thing with brands
6. Take a big picture view of branding Effects and Know what is working (and why)
3.CONCLUSIONS
Additional Readings
2. SOME CONTEXT
SIX BRANDING PRIORITIES
1. Fully and accurately factor the consumer into the branding equation
2. Go beyond product performance and rational benefits
3. Make the whole of the marketing program greater than the sum of the parts
4. Understand where you can take a brand (and how)
5. do the right thing with brands
6. Take a big picture view of branding Effects and Know what is working (and why)
3.CONCLUSIONS
Additional Readings
Progress
Priorities
Perspective
Branding
brand
rational benefits